7 Ocak 2008 Pazartesi

ttnet müzik burada

SilaSila
Şarkı İsmi
... Dan Sonra
Korkma
Malum
Cebren Ve Hile İle
Köşe Yastığı
Egeli Lodos
Özledim Onu
Rus Ruleti
Ne Desem İnanırsın
Sıla
Kenar Süsü (Alt. Ver.)
Kenar Süsü
Dön Demeyi Unuttum
Bıktım
Uşak Makamı


Behzat Gerçekler-Ferhat Göçer-Ajda Pekkan-Asli Güngör-Atacan Yücel-Aysen tanEnbe
Şarkı İsmi
Unutamam
Kalp Kalbe Karşı (Ozan Doğulu Mix)
Kalp Kalbe Karşı (Sinan Akçil Mix)
No Women No Cry
Yeniden Başlasın
Hayallerimi Verdim
Greats Love Of All
İzmir Bilir Ya
Belle
Rakkas (Hacı Mustafa Ceceli Mix)
Hancı
Le Vie En Rose
Sevdiğim Adam
Rakkas (Ozan Doğulu Mix)


Mercan DedeMercan Dede 800
Şarkı İsmi
Güneş Doğudan Doğar
Kanatlar Kitabı
Nerdesin
Mercanistan
Yol Geçen Hanı
Deniz Kızı İlahisi
İstanbul
Pamuk Prenses Ve 7 Cüceler, Ali Baba Ve Kırk Haramiler"e Karşı
Bilinmezin Elçileri
800
Tutsak


NevIsigim Ve Gölgem
Şarkı İsmi
Kör Kuyular (Akustik)
Susma
Kör Kuyular
Sevmek İçin Burdayım
Sükut-u Hayal
Aşk Meydanı
Gül Bahçesi
Kelebek
Kelebek (Versiyon)
Cevriye Cabbar
Alev Alev
Gölge


EnstrümantalShantel
Şarkı İsmi
Koupes - I"ll Samsh Glasses
Andante Levante
Şululeker
Disco Partizanı
Marko İ Shantel
Disco Boy
Ceremony
Fige Ki Ase Me
Duubstars Bugarskji
Immagrant Child
The Veil
Manolis
Sota
Donna Diaspora


Zerrin ÖzerZerrin Özel
Şarkı İsmi
Halim Böyle
Sergüzeşt
Yara
Damga
Hara
Derviş
Ama Bazen
Aşkın Izdırabı
Yok
Leylim Ley
Giderim


AyyukaAyyuka
Şarkı İsmi
Hamam Sefası
Çifte Yarası
Ümitsiz Aşk
Azgın Çengi
Hayat Derde Bandı Beni
Unutursam
Havada Bir Hinlik Var
Dünya Hali
Ağlama
Aksi
Takınak
Sapasağlam
Toz Bulutlu
Çaça


Ferhat Göçer-Toygar IsikliYaprak Dökümü
Şarkı İsmi
Kızım
Takvim
Hayat Bir Umut
Neden
Aile
Çaresiz
Darmadağın
Tebessüm
Yoksun
Leyla
Bekleyiş
Tebessüm (Enstümantal)
Gülümse
Tebessüm (Slow Versiyon)
Yalnızlık
Yaprak Dökümü
Fikret Kozasında
Uzak
Her Şeye Rağmen Neşe
Gözyaşı (Ağıt)
Aşk Ve Hüzün
Neşe


Pinar AylinAslolan Ben
Şarkı İsmi
Aşk Demek
Çanta (Sahte)
Can da Canan da
Aşk Kılıcı
Aslolan Ben (2. Vers.)
Aslolan Ben
Yine Son Bahar
Kimsin Sen
Yine mi?
Yolcu Yolunda Gerek


EmrahBest Of Emrah/Klasikler
Şarkı İsmi
Yaralı
Belalım Benim
Sen Affetsen Ben Affetmem
Acıların Çocuğu
Narin Yarim
Candan Sevmeli
Ayrılamam
Unutabilsem
Ben Yetim
Götür Beni Gittiğin Yere
Dura Dura
Sevdim
Seninle İlk Defa
Boynu Bükükler


Dört X DörtHayir
Şarkı İsmi
Var Mısın
Söz Verdim
Arada Bir
Rüya&Ceza
Bir An Olsun
Yalan
Dün Gece
Kırmızı
Dün Gece-2
Keşke Bilseydim
Aylar Geçer


Gülay EralpBenim Sevdam
Şarkı İsmi
Özür Dilerim
Masmavi
Dinle (Remix)
Hesap Ver
Seni Kırdıysam Eğer
Kıyamet
Mutlu Son
Benim Sevdam (Remix)
Benim Sevdam
Utanmıyorum (İstanbul Şahidim)
Dinle
Utanmıyorum (İstanbul Şahidim)(Remix)

Hiç yorum yok:

ttnetmüzik 5 milyona dev mp3 listesi